środa, 20 sierpnia 2014

TAG #10 faktów o mnie

Witajcie!
Zanim ugoszczę was postem z recenzją gry, przedstawię wam bliżej moją osobę. W komentarzach poleciliście mi abym zrobił tag parę faktów o mnie za co bardzo dziękuję. A więc 10 faktów o mnie!

Fakt 1#

Mam na imię Dawid. Mam 13 lat i mieszkam w woj. łódzkim.

Fakt 2#

Bardzo lubię kontaktować się z ludźmi w internecie. Mam teamspeaka, skype, facebooka więc jeżeli chcielibyście popisać to śmiało pytajcie :)

Fakt 3#

Bardzo lubię słuchać dubstepu, hip-hopu oraz beatboxu. W czasie czytania reszty przesłuchajcie :)



Fakt 4#

Obecnie moją ulubioną darmową grą jest Firefall. Jest to gra MMOFPS zawierająca elementy RPG.  W tej grze mamy możliwość sterowania swoją własną, skonfigurowaną postacią w świecie oferującym wiele zadań i niespodzianek. Zachęcam was do zainteresowania się tą grą gdyż jest godna polecenia :)


Fakt 5#

Moim drugim ulubionym zajęciem zaraz po graniu jest spanie. Pamiętajcie że spanie to ważna część waszego życia. Dzięki niemu mam więcej energii i moja głowa aż pęka od pomysłów.

Fakt 6#

Mam suczkę rasy chihuahua która wabi się Lusia. Żyje razem z nami już od siedmiu lat. Jest bardzo przyjazna i uwielbia się bawić. Jak tylko przychodzimy na działkę zaczyna nas obskakiwać i radośnie obszczekiwać. Nie mieszka z nami ale z babcią :)


Fakt 7#

Mam siostrę która ma swojego własnego bloga lifestyliwego -> LINK. To ona zachęciła mnie do założenia własnego bloga i mam nadzieję że mnie nie zawiedziecie :) Bardzo dużo pomaga mi również w pisaniu postów i w pomysłach na nie :)

Fakt 8#

Bardzo lubię grać w koszykówkę. Nie interesuje mnie piłka nożna, siatkowa czy też ręczna. Uwielbiam jeździć na mecze Wilków Łódzkich w których gra mój wujek. Jest to drużyna futbolu amerykańskiego.

Fakt 9#

Lubię oglądać anime. Moim ulubionym rodzajem są fantastyczne.

Fakt 10#

Wielbię jeździć z tatą na ryby. Łowienie ryb bardzo mnie wycisza i odpręża. Należę też do koła rybackiego w moim mieście. Często jeżdżę na konkursy w których zdobywm całkiem dobre miejsca :)



To tyle o mnie. Jeżeli chcecie wiedzieć więcej to serdecznie zapraszam do komentowania z zapytaniami :) Niedługo pojawi się na blogu recenzja gry ale jakiej to niech już pozostanie niespodzianką. Do napisania! Cześć :)

8 komentarzy:

  1. Fajnie, że coraz więcej chłopaków w blogosferze! :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz prześlicznego psiaka :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :) Daj znać u mnie.
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super piesek;)
    pozdrawiam cieplutko :* woman-with-class.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam znajomych którzy lubią wędkarstwo, fajna sprawa, jednak ja bym się troche brzydziła chyba, a więc zazdroszę odwagi :)

    http://feminileee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sport to super sprawa ,ja kiedys plywalam:)
    mój blog click

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubie sport, kiedys gralam w siatkowke ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne fakty! zapraszam do siebie. Co powiesz na wspolna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń