wtorek, 19 sierpnia 2014

Witajcie !

Mam na imie Dawid i mam 13 lat. To jest mój pierwszy blog stworzony do oceniania gier darmowych. Będę wybierał jedną z podsuniętych przez was gier. Mam wiele pomysłów na posty i ocen gier, ale zawsze możecie wspomóc mnie własnymi  pomysłami. Na początku jeśli macie do mnie jakieś pytanie nie wstydźcie się mi ich zadawać.

Zapraszam was również na bloga mojej siostry.


Narazie to wszystko, więc do następnego posta, w którym będę odpowiadał na wasze pytania.
Trzymajcie się. Cześć!

2 komentarze:

  1. Zrobisz post typu : "Parę faktów o mnie?' :)
    Powodzenia w bogowaniu. :3
    P.S. Obserwuję ;)

    http://behappyandsmileeeee.bogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że pojawi się post '15 faktów o mnie'. Chciałabym się czegoś dowiedzieć o twojej osobie :)

    OdpowiedzUsuń